onsdag den 6. august 2008

Scrap tid igen


Enkelt lo hvor jeg for engangs skyld har fået brugt mere en et billede. 2 stykker papir sværtet kanter som matter på billederne og på det revet papir et bånd, brads og klister mærker som title.




Dette lo er det eneste lo hvor jeg både har valgt kun et stykke papir og ingen overskrift eller journling, kan ikke rigtig finde ud af mid mig selv om jeg synes det ok eller ej.

Jeg har fået brugt lidt forskelligt bånd, blomster i filt pyntet med rhinsten alm blomster og matter af glimmer lagt oven på selvklæbende tape.

2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nååååå så skønne loer du dog har lavet :)

Pia Odgaard sagde ...

Jeg synes det blev et par rigtig flotte LO's. Flot med guldkanten rundt om hestebilledet, og det ser godt ud at hjørnet af det ene hamsterbillede er under mønsterpapiret.