søndag den 4. maj 2008

Knapper og LO

Så fik jeg endelig dette LO her færdig, jeg har gået nogle dage og ikke rigtig viste hvad jeg skulle gøre med det. Jeg har så hellere ikke rigtig haft tid til at scrappe så derfor er det min første og eneste LO på en hel uge.
Jeg har brugt 2 stykker papir, et ensfarvet og et med mønster i samme serie, en masse eyelets(har fået brugt min nyindkøbte crop A dile), knapper, stempel samt bånd og snørre.
Har brugt en skitse fra http://webmosterheleneskisser.blogspot.com/ Her er super mange fede skitser inde så det er bestemt et kik værd.

Jeg har også fået lavet knapper i lange baner, har købt en rund punch og en hulle tang fra Fiskars så det var jo bare at komme igang med at lave knapper. Hae sværtet kanterne ig puttet snørre i.

Jeg skal flytte næste weekend så hele lejligheden er på den anden ende med rod og flytte kasser ud over det hele. Mit scrap bord ligner noget der er løgn da jeg ikke har fået mig taget samme til at få det rydtet op. På fredag bliver alle mine scrapting pakket ned og først fundet frem igen til den første juni så jeg må undvære det hele 3 uger---Puha det bliver hårdt ikke at kunne scrappe- Glæder mig allerede til at finde alle mine ting frem igen.

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Fedt billede og overskrift på LO'et :)..og da en super idé med de knapper, så kan man jo få dem lige i en farve der passer :)

Pia Odgaard sagde ...

Sødt billede :) Og jeg synes rigtig godt om opsætningen. Knapperne er fine. Kunne være jeg skulle låne din runde punch på et tidspunkt.

Anne Bente sagde ...

åhhhh så super flot lo.super med de knapper der :)

My Paper World sagde ...

What a beautiful horse photo!