onsdag den 23. april 2008

Ny blogger

Her er et LO af min gamle hest Aico. Jeg kan godt lide enkeltheden i LO. Til billedet har jeg brugt en mønster saks, 2 ensfarvet papir og et mønster papir. Derud over skum bogstaver fra "li om hjørnet" brads og orange blomster.



Så fik jeg også lavet en blog. Min blog kommer nok mest til at handle om scrap som på kort tid er blevet min helt store hobby. Jeg scrapper mest min hest Victor som er min anden hobby der også bliver brugt en del tid på. Bloggen vil også komme til at handle om lidt om hvad jeg går og laver samt Victor.

3 kommentarer:

Pia Odgaard sagde ...

Tillykke med din nye blog. Hyggeligt at kunne følge med i hvad du får lavet :) Synes det LO med Aico er rigtig flot.

Knus fra Pia

Helle sagde ...

Tillykke med bloggen...sjovt med en der er startet med blogging samtidig med en selv. Glæder mig til at se mere fra din hånd.

Knus Helle
(tobiaskristian)

Louise sagde ...

Tillykke med din nye blog :-). Glæder mig til at se mere til det du laver :-)